Voor service provider en IT-afdeling
Als IT service provider wilt u gegevens over klanten, eindgebruikers van klanten, prospects, leveranciers, overige relaties, medewerkers, contracten, product- en dienstencatalogus (PDC) en forecast centraal vastleggen. Maar als u als IT-afdeling uw diensten aanbiedt aan ‘interne klanten’, dan hebt u net zoveel baat bij Gensys CRM als een externe service provider.
CRM
Contact en Skill Management
Leg ‘skills’, certificaten en contactgegevens van medewerkers en eventueel die van uw klanten vast in Gensys CRM. Gensys gebruikt die gegevens als stuurinformatie, bijvoorbeeld om tickets toe te wijzen. Ook worden de contactgegevens van uw medewerkers en die van uw klanten gebruikt bij stand-bydiensten. Uw klant heeft zelfs toegang tot een deel van de contactgegevens van uw medewerkers, maar alleen als u de klant de rechten hiervoor hebt gegeven.

CRM
Unieke contractendatabase
Houd grip op de contracten met uw klanten, van uw klanten en met uw leveranciers door de registratie in Gensys CRM. Gensys CRM heeft een unieke contractendatabase met afspraken met klanten en leveranciers. Uniek is de relatie tussen klant en leveranciers aan die klant met een of meerdere contracten. Weet dus exact welke leverancier u waarvoor en onder welke voorwaarden en afspraken voor uw klant kunt benaderen.
CRM
Voor Marketing en Sales
Verhoog de effectiviteit van de marketingactiviteiten door standaard workflows met uit te voeren taken. Verkoopmedewerkers houden het overzicht door activiteiten en ‘tasks’ per lead of opportunity vast te leggen. Uw marketing- en verkoopinspanningen monden uit in een forecast en u en uw verkoper beheren die forecast met Gensys CRM. Inzicht nodig in de (te verwachten) verkoop van uw producten en diensten (uw PDC)? Heldere rapportages geven dat.
