Service Management

De kracht van integratie

Maak IT-beheer effectiever, krijg meer ‘kracht’ door de krachtige integratie tussen Service Management, Monitoring en Active CMDB.

Service Desk integratie met Active CMDB

Maak IT-beheer effectiever, krijg meer ‘kracht’ door integratie. Een voorbeeld, de Active CMDB vindt dat een gebeurtenis opvolging vereist, wordt automatisch een ticket aangemaakt. En, bij elk ticket is actuele detailinformatie over de betreffende IT-component direct beschikbaar. Nog een voorbeeld, omdat de actuele afhankelijkheden tussen de IT-componenten in de Active CMDB bekend zijn, is een impact en root-cause analyses betrouwbaar en snel gemaakt.

Integratie met Monitor, eerlijke SLA

Maak direct vanuit de Gensys Monitor een ticket aan. De verdere behandeling verloopt effectiever omdat de meldingdata aan het ticket is gekoppeld. Gensys bewaakt de oplostijd van een ticket door de gestelde limieten in de SLA van de IT-service(s) waar de IT-component toe behoort. De starttijd wordt niet bepaald door het tijdstip waarop het ticket is gemaakt, maar door het tijdstip waarop de melding is ontstaan. Alleen door integratie is dit mogelijk.

Leer wat het betekent om écht volledig in controle te zijn. Lees de brochure.

“Van de servicemanagement-oplossing van Gensys profiteren ook onze klanten”

Tim Doets, Business Development Manager

Gensys met eigen ogen zien?

Met eigen ogen zien hoe Gensys werkt?
Een demo is binnen 1 minuut geregeld!