Service Management

Mobiliteit

Wees effectief en productief, overal en altijd. Beheer tijd- en plaatsonafhankelijk vanaf elk device. Verhoog de effectiviteit en productiviteit van uw beheerorganisatie, want op elk gewenst moment, op elke plaats en vanaf elk apparaat is er inzicht in de status van uw IT infrastructuur en/of die van uw klanten. Reageer snel en adequaat. Ga efficiënt om met de beschikbare tijd van uw beheerders en service managers.

Elk device

De Gensys-client is beschikbaar op iPhone en iPad als iOS app en onder een HTML5-browser op desktop, laptop, of mobiel apparaat, waaronder Android. Uiteraard ook beschikbaar als windows-client op desktop of laptop.

Mobiliteit voor de beheerder

Overal IT-beheer uitvoeren? Zeker, dat kan, zoals events behandelen, analyses maken, diagnoses stellen, tickets aanmaken, tickets opvolgen, CMDB raadplegen, klantafspraken zien, activiteiten en uren boeken, documenten raadplegen, collega’s inschakelen. Krijg inzicht om snel en accuraat te handelen ongeacht plaats en tijd. Alle benodigde informatie is eenvoudig beschikbaar daar waar dit relevant is.

Mobiliteit voor service managers

Service managers hebben direct inzicht in de status van de business services, de gerelateerde IT-services, de SLA en KPI’s, meldingen, escalaties, stand-byroosters, contactpersonen, en nog veel meer. Zie direct hoe de dienstverlening ervoor staat. Neem de goede beslissing door de juiste informatie die altijd beschikbaar is.

Mobiliteit voor de IT-manager

Voor de IT-manager zijn o.a. de status van de business en IT-services, lopende escalaties, beschikbaarheidscijfers, beschikbare kennis, contactpersonen en meer beschikbaar. Raadpleeg alle informatie die helpt om je verder te verdiepen in een specifieke situatie.

Toegang voor uw klant

Uw interne of externe klant ‘kijkt mee’ binnen zijn eigen omgeving en kan zelfs actief ‘meebeheren’ als dat is afgesproken. Meldingen en acties volgen, tickets registreren en updaten, beschikbaarheidscijfers inzien, contactgegevens opzoeken, het eigen stand-byrooster opnemen en nog veel meer liggen binnen het bereik van de klant. Laat uw eindgebruikers of die van uw klanten eenvoudig een probleem melden of een vraag stellen door een ticket aan te maken. Hiervan kan hij/zij de status volgen.

Leer wat het betekent om écht volledig in controle te zijn. Lees de brochure.

“Van de servicemanagement-oplossing van Gensys profiteren ook onze klanten”

Tim Doets, Business Development Manager

Gensys met eigen ogen zien?

Met eigen ogen zien hoe Gensys werkt?
Een demo is binnen 1 minuut geregeld!