Optimaliseer je processen met PSA-technologie voor automatisering van tijdregistratie, projectmanagement en facturatie. Verhoog efficiëntie, verlaag kosten en verbeter de productiviteit van je teams.
De integratie van PSA en ITSM in Gensys biedt één centrale plek voor het beheren van klanttrajecten. Vanaf het initiëren van een project tot het leveren van doorlopende IT-ondersteuning, alles verloopt naadloos.
Projectresultaten worden direct gekoppeld aan operationele ISM of ITIL processen, waardoor je geen tijd verliest met overdrachten of miscommunicatie.
Met Gensys kun je je team en middelen efficiënt plannen en toewijzen. De geïntegreerde tools bieden inzicht in beschikbaarheid, vaardigheden en workloads, zowel voor lopende projecten als voor IT-ondersteuningsverzoeken.
Herhalende processen zoals tijdregistratie, facturering, serviceverzoeken en projectupdates worden volledig geautomatiseerd in Gensys.
Hierdoor verdwijnen inefficiënte handmatige taken en kun je focussen op wat écht telt: waarde toevoegen voor je klanten.
Het Gensys-dashboard geeft je realtime overzicht over je projecten, middelen, IT-diensten en financiële prestaties.
Je hebt altijd actuele cijfers over KPI’s, zoals projectvoortgang, SLA-naleving, kosten/baten en klanttevredenheid.
Met een Selfservice Portal voor je klanten en alle klantinformatie en interacties centraal opgeslagen, biedt Gensys een ongeëvenaarde klantervaring.
Je kunt direct reageren op vragen, problemen structureel oplossen en proactief inspelen op de behoeften van klanten.
Verbeterde winstgevendheid
Door efficiënter te werken en processen te optimaliseren, verlaag je kosten en verhoog je de winstgevendheid van je projecten en diensten. Daarnaast voorkom je onnodige verspilling van tijd en middelen.
Volledige controle en overzicht
Eén platform geeft je inzicht in projecten, middelen en klantverzoeken. Of het nu gaat om lopende projecten of service tickets, je hebt altijd realtime overzicht en grip op je organisatie.
Efficiënter werken
Bespaar tijd door geautomatiseerde processen zoals tijdregistratie, facturering, en resourceplanning. Je teams kunnen zich richten op strategisch werk in plaats van administratieve taken.
Efficiënt team
Gebruik je team en resources optimaal door inzicht in beschikbaarheid en vaardigheden. Voorkom overbelasting en zorg dat de juiste mensen aan de juiste taken werken.
Betere klanttevredenheid
Klanten ervaren een consistente, professionele service doordat projecten en IT-ondersteuning naadloos op elkaar aansluiten. Dit verhoogt hun vertrouwen en loyaliteit.
Sneller en beter beslissen
Dankzij gedetailleerde rapportages en dashboards maak je beslissingen op basis van actuele data. Dit helpt je om risico’s te beperken en kansen optimaal te benutten.
Bij alle Gensys-implementaties staat jouw gebruikerservaring centraal. Onze Service Improvement-specialisten begeleiden je bij elke stap en richten zich op gebruiksgemak en duurzame gedragsverandering.
Samen creëren we een implementatie- en veranderstrategie die perfect aansluit bij jouw organisatie. Met praktisch advies voor procesoptimalisatie en een bewezen aanpak voor adoptie zorgen we ervoor dat jouw team moeiteloos met de veranderingen meebeweegt.
Gia, de slimme AI-assistent van Gensys, helpt je om sneller en efficiënter te werken. Door je volledige omgeving eenvoudig doorzoekbaar te maken, vind je binnen no-time de juiste oplossing.
Met Gia heb je altijd een toegankelijke en persoonlijke tool bij de hand. Of je nu op zoek bent naar specifieke informatie, snel iets wilt terugvinden of hulp nodig hebt met het zoeken naar mogelijke oplossingen, Gia staat direct voor je klaar. Ontdek zelf hoe eenvoudig en handig en tijdbesparend werken met Gia kan zijn!
Duik in de wereld van onze klanten.
Het is mogelijk om Gensys binnen je eigen netwerk te laten draaien, hierdoor hou je zelf meer controle en is het mogelijk de software volledig af te schermen. Dit wordt gedaan op licentie basis.
Gensys werkt op basis van gestandaardiseerde monitoring templates. Je kunt deze templates zelf naar wens aanpassen of aanmaken.
Gensys heeft een uitgebreide REST API en connector waardoor het mogelijk is om onze software te integreren met derde. Er zijn verschillende standaard integraties beschikbaar en op basis van wensen kunnen wij deze uitbreiden.
Het is mogelijk om de Gensys modules los in te zetten. De gestandaardiseerde API koppelingen maken het mogelijk om bestaande applicaties te integreren met de Gensys workflow. Een veel gebruikte koppeling is bijvoorbeeld de Topdesk integratie t.b.v. Monitoring en CMDB informatie.
Gensys is gebouwd voor Managed Service providers en interne IT afdelingen binnen organisaties. Waarbij het belang start vanuit IT zoals asset informatie binnen een ticket.
Voor Gensys berekenen wij een maandelijkse licentie fee voor de gekozen modules en het gebruik daarvan, zoals het aantal Assets en ITSM behandelaars.
Vanuit Gensys Service Improvement faciliteren wij in consultancy van Change & Project Management tot Adoptie Consultancy. Binnen deze dienstverleningen wordt gebruik gemaakt van 80% gestandaardiseerde werkwijzen, trainingen en documentatie. De overige 20% wordt aangepast op basis van organisatie specifieke wensen.