Gensys HUD

Alle belangrijke meldingen overzichtelijk in de Heads Up Display

De Gensys Heads Up Display (HUD) helpt jou bij het effectief uitvoeren van je taken en zorgt ervoor dat je altijd alles bij de hand hebt.

3 HUD features uitgelicht

Heb altijd je eigen notificaties snel bij de hand.

Zie in een oogopslag wat er van jouw team nog verwacht wordt.

Zie in een oogopslag wat er van jouw nog verwacht wordt.

Zoek gemakkelijk binnen je eigen CMDB en CRM naar de juiste informatie.

Sneller tickets terugvinden via 'ticket details'

Met Notificaties en Details houd je moeiteloos overzicht in je werk. Je hebt direct toegang tot je meest recente tickets, wat niet alleen jouw werk stroomlijnt, maar ook dat van je team. Zoek je iets van eerder? Geen probleem: oudere meldingen vind je eenvoudig terug, zodat je altijd de juiste informatie paraat hebt. Snel, efficiënt en zonder gedoe.

Behoud overzicht met 'taken'

In de dagelijkse drukte helpt ‘taken‘ je eenvoudig overzicht te houden over je taken en verwachtingen. Werk je in een team? Dan kun je moeiteloos de voortgang van je collega’s volgen en samenwerken waar nodig. Zo blijf je altijd in controle, of je nu zelfstandig of met anderen aan de slag bent. Ontdek zelf hoe efficiënt en makkelijk werken kan zijn.

Werk slimmer met onze AI integratie 'Gia'

Gia, onze Gensys Intelligent Assistant, helpt je razendsnel oplossingen te vinden binnen je eigen omgeving, zonder alles te hoeven doorzoeken. Of je nu iets kwijt bent of snel een antwoord nodig hebt, Gia biedt een persoonlijke en gebruiksvriendelijke ervaring. Ontdek hoe makkelijk het is om direct de juiste informatie te vinden, zonder gedoe of tijdverspilling.

Meer weten over de HUD?
We vertellen er graag meer over.

Veel voorkomende vragen

Het is mogelijk om Gensys binnen je eigen netwerk te laten draaien, hierdoor hou je zelf meer controle en is het mogelijk de software volledig af te schermen. Dit wordt gedaan op licentie basis.

Gensys werkt op basis van gestandaardiseerde monitoring templates. Je kunt deze templates zelf naar wens aanpassen of aanmaken.

Gensys heeft een uitgebreide REST API en connector waardoor het mogelijk is om onze software te integreren met derde. Er zijn verschillende standaard integraties beschikbaar en op basis van wensen kunnen wij deze uitbreiden.

Het is mogelijk om de Gensys modules los in te zetten. De gestandaardiseerde API koppelingen maken het mogelijk om bestaande applicaties te integreren met de Gensys workflow. Een veel gebruikte koppeling is bijvoorbeeld de Topdesk integratie t.b.v. Monitoring en CMDB informatie.

Gensys is gebouwd voor Managed Service providers en interne IT afdelingen binnen organisaties. Waarbij het belang start vanuit IT zoals asset informatie binnen een ticket.

Voor Gensys berekenen wij een maandelijkse licentie fee voor de gekozen modules en het gebruik daarvan, zoals het aantal Assets en ITSM behandelaars.

Vanuit Gensys Service Improvement faciliteren wij in consultancy van Change & Project Management tot Adoptie Consultancy. Binnen deze dienstverleningen wordt gebruik gemaakt van 80% gestandaardiseerde werkwijzen, trainingen en documentatie. De overige 20% wordt aangepast op basis van organisatie specifieke wensen.