Volledige controle met Realtime Monitoring

IT-omgevingen worden steeds complexer door de groei van hybride systemen en de toenemende afhankelijkheid van technologie. Downtime is geen optie meer, gezien de impact op de klanttevredenheid en productiviteit.

Onze monitoringoplossing biedt realtime inzicht in je volledige IT-infrastructuur. Hiermee voorkom je problemen vóórdat ze impact hebben en blijf je altijd in controle.

De voordelen van Realtime Monitoring

1. Voorkomt verstoringen

Signaleer afwijkingen vroegtijdig en voorkom dat deze leiden tot onverwachte storingen. Dit waarborgt de continuïteit van je IT-omgevingen zonder onderbrekingen.

2. Optimaliseert prestaties

Detecteer snel prestatieproblemen en bottlenecks. Optimaliseer je infrastructuur en verbeter de gebruikerservaring, wat de productiviteit verhoogt.

3. Reageert direct op bedreigingen

Monitor verdachte activiteiten in realtime en reageer direct op potentiële bedreigingen. Zo bescherm je de veiligheid en integriteit van je systemen tegen aanvallen.

4. Ondersteunt je bij groei

Beheer eenvoudig je hybride IT-omgeving, zelfs bij toenemende complexiteit. Schaal je infrastructuur probleemloos op en blijf altijd in controle, ongeacht de groei van je organisatie.

Wat levert het jou op?

Tijdswinst

Minder reactief werk, meer focus op strategische doelen.

Kostenbesparing

Voorkom dure downtime en inefficiënt gebruik van middelen.

Controle

Eén overzicht voor je gehele IT-landschap.

Inzicht in real-time

Maak proactieve beslissingen op basis van actuele data.

Duik in de wereld van onze klanten.

Ontdek hoe bedrijven onze Actieve CMDB gebruiken om hun IT-beheer te transformeren.

Jouw succes, onze prioriteit

Bij alle Gensys-implementaties staat jouw gebruikerservaring centraal. Onze Service Improvement-specialisten begeleiden je bij elke stap en richten zich op gebruiksgemak en duurzame gedragsverandering.

 

Samen creëren we een implementatie- en veranderstrategie die perfect aansluit bij jouw organisatie. Met praktisch advies voor procesoptimalisatie en een bewezen aanpak voor adoptie zorgen we ervoor dat jouw team moeiteloos met de veranderingen meebeweegt.

Werk slimmer met onze AI-integratie

GIA, de slimme AI-assistent van Gensys, helpt je om sneller en efficiënter te werken. Door je volledige omgeving eenvoudig doorzoekbaar te maken, vind je binnen no-time de juiste oplossing.

Met GIA heb je altijd een toegankelijke en persoonlijke tool bij de hand. Of je nu op zoek bent naar specifieke informatie, snel iets wilt terugvinden of hulp nodig hebt met het zoeken naar mogelijke oplossingen, GIA staat direct voor je klaar. Ontdek zelf hoe eenvoudig en handig en tijdbesparend werken met GIA kan zijn!

Meer weten?


Vraag een demo aan.

Veel voorkomende vragen

Het is mogelijk om Gensys binnen je eigen netwerk te laten draaien, hierdoor hou je zelf meer controle en is het mogelijk de software volledig af te schermen. Dit wordt gedaan op licentie basis.

Gensys werkt op basis van gestandaardiseerde monitoring templates. Je kunt deze templates zelf naar wens aanpassen of aanmaken.

Gensys heeft een uitgebreide REST API en connector waardoor het mogelijk is om onze software te integreren met derde. Er zijn verschillende standaard integraties beschikbaar en op basis van wensen kunnen wij deze uitbreiden.

Het is mogelijk om de Gensys modules los in te zetten. De gestandaardiseerde API koppelingen maken het mogelijk om bestaande applicaties te integreren met de Gensys workflow. Een veel gebruikte koppeling is bijvoorbeeld de Topdesk integratie t.b.v. Monitoring en CMDB informatie.

Gensys is gebouwd voor Managed Service providers en interne IT afdelingen binnen organisaties. Waarbij het belang start vanuit IT zoals asset informatie binnen een ticket.

Voor Gensys berekenen wij een maandelijkse licentie fee voor de gekozen modules en het gebruik daarvan, zoals het aantal Assets en ITSM behandelaars.

Vanuit Gensys Service Improvement faciliteren wij in consultancy van Change & Project Management tot Adoptie Consultancy. Binnen deze dienstverleningen wordt gebruik gemaakt van 80% gestandaardiseerde werkwijzen, trainingen en documentatie. De overige 20% wordt aangepast op basis van organisatie specifieke wensen.