Geef je eindgebruikers direct toegang tot alle IT-diensten en snelle servicedeskcommunicatie met de Selfservice-app. Of het nu gaat om vragen, meldingen, aanvragen of updates, de Self-service app houdt iedereen efficiënt en goed geïnformeerd. Geen wachttijden of onduidelijkheden, maar een betere werkervaring én meer klantgerichtheid voor jouw IT-organisatie.
Met de Selfservice-app hebben eindgebruikers continu zicht op de status van hun IT-omgeving, inclusief updates, verstoringen en wijzigingen, zodat ze altijd goed geïnformeerd zijn zonder te wachten op meldingen van de IT-afdeling.
De ingebouwde chatfunctie maakt het eenvoudig voor eindgebruikers om snel en persoonlijk contact op te nemen met de Servicedesk. Verzoeken worden direct gekoppeld aan het ITSM-systeem van Gensys, zodat de voortgang eenvoudig te volgen is en eindgebruikers snel antwoord krijgen.
Met de IT-kalender in de Self-service app hebben eindgebruikers altijd een duidelijk overzicht van geplande onderhoudsactiviteiten, systeemupdates en wijzigingen, zodat ze zich kunnen voorbereiden op eventuele verstoringen.
Met de Selfservice-app kunnen eindgebruikers eenvoudig verzoeken indienen en de voortgang volgen zonder lange wachttijden, wat hun werk sneller en efficiënter maakt.
De Selfservice-app is 24/7 beschikbaar, zodat eindgebruikers altijd contact kunnen opnemen met de Servicedesk of de status van de IT-omgeving kunnen raadplegen. Zelfs buiten werktijden of tussen vergaderingen door.
Eindgebruikers blijven voortdurend op de hoogte van de laatste updates en ontwikkelingen binnen hun IT-omgeving, wat hen helpt om voorbereid te zijn en zich volledig op hun werk te concentreren.
Snelle toegang tot informatie en ondersteuning verbetert de gebruikerservaring.
Eindgebruikers ontvangen direct feedback via chat en kunnen de status van verzoeken volgen.
Directe integratie met het ticketingsysteem vermindert wachttijden en versnelt probleemoplossing.
Automatisering van routinetaken stelt je team in staat zich te richten op complexere issues.
De IT-kalender toont geplande updates, waardoor verstoringen minimaal blijven.
Minder belasting voor de Servicedesk: verminder het aantal eenvoudige verzoeken en ontlast je team.
Selfservice vermindert tijd en kosten voor eenvoudige IT-ondersteuning.
Bij alle Gensys-implementaties staat jouw gebruikerservaring centraal. Onze Service Improvement-specialisten begeleiden je bij elke stap en richten zich op gebruiksgemak en duurzame gedragsverandering.
Samen creëren we een implementatie- en veranderstrategie die perfect aansluit bij jouw organisatie. Met praktisch advies voor procesoptimalisatie en een bewezen aanpak voor adoptie zorgen we ervoor dat jouw team moeiteloos met de veranderingen meebeweegt.
Gia, de slimme AI-assistent van Gensys, helpt je om sneller en efficiënter te werken. Door je volledige omgeving eenvoudig doorzoekbaar te maken, vind je binnen no-time de juiste oplossing.
Met Gia heb je altijd een toegankelijke en persoonlijke tool bij de hand. Of je nu op zoek bent naar specifieke informatie, snel iets wilt terugvinden of hulp nodig hebt met het zoeken naar mogelijke oplossingen, Gia staat direct voor je klaar. Ontdek zelf hoe eenvoudig en handig en tijdbesparend werken met Gia kan zijn!
Duik in de wereld van onze klanten.
Ontdek hoe bedrijven onze Actieve CMDB gebruiken om hun IT-beheer te transformeren.
Het is mogelijk om Gensys binnen je eigen netwerk te laten draaien, hierdoor hou je zelf meer controle en is het mogelijk de software volledig af te schermen. Dit wordt gedaan op licentie basis.
Gensys werkt op basis van gestandaardiseerde monitoring templates. Je kunt deze templates zelf naar wens aanpassen of aanmaken.
Gensys heeft een uitgebreide REST API en connector waardoor het mogelijk is om onze software te integreren met derde. Er zijn verschillende standaard integraties beschikbaar en op basis van wensen kunnen wij deze uitbreiden.
Het is mogelijk om de Gensys modules los in te zetten. De gestandaardiseerde API koppelingen maken het mogelijk om bestaande applicaties te integreren met de Gensys workflow. Een veel gebruikte koppeling is bijvoorbeeld de Topdesk integratie t.b.v. Monitoring en CMDB informatie.
Gensys is gebouwd voor Managed Service providers en interne IT afdelingen binnen organisaties. Waarbij het belang start vanuit IT zoals asset informatie binnen een ticket.
Voor Gensys berekenen wij een maandelijkse licentie fee voor de gekozen modules en het gebruik daarvan, zoals het aantal Assets en ITSM behandelaars.
Vanuit Gensys Service Improvement faciliteren wij in consultancy van Change & Project Management tot Adoptie Consultancy. Binnen deze dienstverleningen wordt gebruik gemaakt van 80% gestandaardiseerde werkwijzen, trainingen en documentatie. De overige 20% wordt aangepast op basis van organisatie specifieke wensen.
Focus op strategisch IT-beheer in plaats van administratieve taken.
Voorkom verrassingen en handel proactief.
Direct inzicht in compliance- en beveiligingsrisico’s.
Minder fouten, betere samenwerking, optimaal presteren IT-team.